donderdag 14 juni 2018

Solis Oh solis

De dames solis is zolang ik meelees in de Sofilantjes groep, een van de meest gevraagde jurk!

De kinder variant is zo populair dat de grote meisjes niet konden wachten .

Maar nu, het geduldig wachten is beloond, want hij is er eindelijk!




De dames solis heeft dezelfde opties als de kinder variant , de plooi rok en de cirkel. Maar Sofilantjes zou Sofilantjes niet zijn als er ook een andere optie bij zou zitten,  de empire taille
Dit is een verhoogde taille,  ideaal voor zwangere en wat volslanke dames.

Kort om, weer een allemans vriend(in)

Tijdens het testen maakte ik een twinning versie maar ook 1 die ik een klein beetje hackte.



Hiervoor gebruikte ik een stukje Cuff me boordje. In mijn volgende blog laat ik jullie zien hoe ik dat gedaan heb 😉



Genoeg gekletst , want jullie willen als een razende naar het patroon.

De aanbiedings prijs is geldig van
Donderdag 23.55 uur tot zondag 23.55 uur

Update!

De sale is vervroegd ! Hij is nu al begonnen
Nederlands

French

English

Stoffen: de twinning variant Chinese bloemen te koop bij droomstoffen.nl en oma Lie (fb)
De ijsjes zijn van hamburger liebe
Boordje: Cuff me

3 opmerkingen:

  1. Ooo hij is super, de ijsjesstof staat je geweldig ��. ik ben ook heel benieuwd naar je volgende Blog ����, want dat vind ik toch wel een heel gaaf detail.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Anja ,ik ga het proberen vandaag uit te werken. Is een mini hack maar maakt het net wat extra hé

      Verwijderen
  2. Ja dat maakt het zeker. Ik ga hem zo even lezen ��

    BeantwoordenVerwijderen