donderdag 1 december 2016

Lewis


                                              
Na een winterjas voor de kleine meid te hebben gemaakt, kon ik niet echt
achterblijven om er voor mijn grote vriend er ook een te maken.
Maar ja, dan begint het, want vind maar eens een patroon, die aan 
alle wensen voldoet.
Aangezien mijn grote vriend nu een eigen smaak aan het ontwikkelen is, moet het wel goed zijn ;)
En toen, tada, kwam het patroon van de Lewis uit.
Ik was op slag verliefd!
Na veel wikken en wegen en tegen het advies in om GEEN rekbare stof te gebruiken, heb ik toch 
tricot gebruikt als voering.
De 2 stofjes waren gewoon voor elkaar gemaakt.

Moet wel zeggen, heeft bloed zweet en tranen gekost, maar het was het allemaal waard.













Patroon : Lewis 
Stof: Buitenkant van Budgetstoffen  Binnenkant Oma Lie op FB

2 opmerkingen:

  1. Super mooie Lewis! Nu pas de kans gekregen om rustig achter de computer te komen kijken. De voering is ook prachtig. Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen